Område
Tovholder kommune
Kontaktperson
Låseservice
Helsingør
hkn11@helsingor.dk
SKI 50.48: Tele og Data - 2017
Furesø
mbo4@furesoe.dk
SKI 50,61 -62.Værktøj og Byggematerialer - 2023
Frederikssund
jan.e@in-kommuner.dk
Sprogtolkning
Helsingør
hkn11@helsingor.dk
Fødevarer til Storkøkken - SKI 50.90
Frederikssund
jekab@frederikssund.dk
Hobby og beskæftigelse 2021
Helsingør
jkw11@helsingor.dk
Serviceeftersyn af personløftere – 2019
Fredensborg
Genbrugshjælpemidler (IN aftaler)
Egedal
Niels.Damgaard@egekom.dk
Diabeteshjælpemidler 2019
Fredensborg
rhop@fredensborg.dk
Møbler – SKI 50.30 (2020)
Bornholm
mette.rasch.pedersen@brk.dk
Ortopædisk fodtøj og Ortopædiske indlæg - 2020
Halsnæs
Fødevarer (nethandel) 2020 - SKI 50.91
Helsingør
Tidsskrifter SKI 50.04 - 2020
Allerød
indkoeb@alleroed.dk
SKI 50.46 - Datakommunikation
Egedal
SKI 50.48 Tele/Data 2022
Helsingør
jnm11@helsingor.dk
SKI 03.13 - Møbler 2020
Bornholm
Mette.Rasch@brk.dk
Kontorartikler SKI 50.55 -2021
Bornholm
anette.edvardsen@brk.dk
Genbrugshjælpemidler - SKI 50.99 - 2020
Halsnæs
SKI 50.99 Genbrugshjælpemidler - 2. pulje 2022
Halsnæs
triso@halsnaes.dk
Levering og Vask af Linned - 2021
Halsnæs
Vask af eget tøj og linned - visiterede borgere 2020
Ballerup
cht2@balk.dk / ChristianTT@in-kommuner.dk
SKI 50.80 Vejsalt 2021
Hørsholm
vsc@horsholm.dk
SKI Av-udstyr 02.70 - 2022
Helsingør
SKI 50.70: AV-udstyr - 2022
Helsingør
SKI 50.96 Bleer (2022)
Hørsholm
vsc@horsholm.dk
Storkøkkenudstyr - SKI 50.25 - 2022
Ballerup
Inde- og udelegetøj 2021
Bornholm
STU 2022
Furesø
SKI 50.40 Computer og IT tilbehør 2023
Bornholm

Generelle krav til leverandører af § 112-hjælpemidler til borgere af kommunerne i Indkøbsfællesskab Nordsjælland

Såfremt andet ikke er aftalt skriftligt, er følgende betingelser gældende, når der leveres hjælpemidler efter servicelovens § 112 til kommunerne i Indkøbsfællesskab Nordsjælland.

  • Fakturering

Leverandører af bevilgede hjælpemidler skal sende faktura for det pågældende hjælpemiddel til den bevilgende kommune. Fakturering leveres gebyrfrit i OIOUBL format og skal indeholde følgende oplysninger.

  • Leverandørens navn, adresse, tlf. nr. og CVR-nr.
  • Fakturadato og -nummer
  • Bevilgedes navn og CPR-nr.
  • Varebeskrivelse
  • som kan identificere den leverede ydelse og eventuelle tillæg
  • Pris på hovedydelse og eventuelle tillæg på separate linjer.
  • Fakturatotal og betalingsoplysninger.
  • Betaling

Betaling forfalder 30 kalenderdage regnet fra det tidspunkt, hvor leverandøren har afsendt faktura i overensstemmelse med punkt 1.1.

Hvis der er afvigelser i de leverede varer i en faktura, krediteres betalingen i en særskilt kreditnota relateret til den fejlbehæftede faktura. Leverandøren må ikke fremsende kreditnota, der vedrører flere forhold.

 

  • E-katalog

Leverandører, som på baggrund af udstedte bevillinger leverer hjælpemidler til kommunernes borgere, er forpligtet til at levere elektroniske kataloger som til enhver tid er opdateret med det indkøbte varesortiment og korrekte priser. Kataloget skal leveres i et format, som er egnet til indlæsning i kommunens e-handelssystem.

Det er ikke et krav, at der er billeder i kataloget.

 

  • Statistik

Leverandører skal på forespørgsel fremsende en forbrugsstatistik til kommunerne op til 2 gange om året. Statistikken skal leveres i Excel-format. Kravet er gældende i op til 2 år efter levering har fundet sted. 

 

 

 

 

Kom i gang med udbud

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean vel bibendum est. Pellentesque eget porttitor justo cras sodales cursus velit, condimentum mattis augue commodo.